Löne- och ekonomiassistent

Vår ekonomiavdelning behöver nu förstärkning av en löne- och ekonomiassistent.  Är du den vi söker? 

Arbetet utgår från vårt kontor i centrala Helsingborg.  

Dina Arbetsuppgifter

Som del av Eduments ekonomiavdelning får du en bred och omväxlande roll som innefattar allt från löpande bokföring, betalningar, avstämningar, deklarationer, löner och personal till mer administrativa uppgifter.

Om dig

Du har eftergymnasial utbildning inom löner/ekonomi och har arbetat minst några månader med löner och löpande bokföringsarbete. Meriterande är om du har erfarenhet av bokslut och årsredovisningar.

Som person är du noggrann och strukturerad samt uppmärksam på detaljer. Du tar ansvar för att själv planera, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt. Du är en prestigelös, lösningsorienterad och positiv person som bidrar med energi till dina kollegor. Du trivs i en organisation med högt tempo och där utveckling och förändring är en naturlig del av vardagen. Du ska ha god vana att arbeta i bokföring- och lönesystem och känner dig bekväm i utmaningar som systemförvaltning kan innebära.

Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift. Meriterande om du har tidigare erfarenhet av olika löneprogram.

Anställningsvillkor

Tjänsten är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.


Lön

Lönetyp: Fast månads- vecko- eller timlön 

Sök jobbet

Skicka din ansökan till ekonomi@edument.se

Senast 31 mars 2021


Om du har några frågor kontakta oss! 

Jasmi Thirukediswaranathan
CFO

jasmi@edument.se


Björn Lindell
People and Culture

bjorn@edument.se

0733514830





JavaScript seem to be disabled in your browser.

You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.